Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Bestellingen

MirCupia ontvangt u taartbestelling zo ver mogelijk van te voren via het bestelsysteem op de site of via mircupia@hotmail.com. Uiterlijk drie weken voor de leverdatum van de bestelling. Prijsopgave via whats app, sms of facebook zijn slechts een indicatie. Wanneer u via email een bestelling doet, kan ik u een offerte sturen.

Indien u een taart op korte termijn nodig heeft, kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Telefoon 06 – 29825080. Ik zal dan de mogelijkheden bekijken.

Bij bruidstaarten graag zes weken minimaal van te voren een bestelling plaatsen.

Binnen 4 tot 7 dagen een bestelling plaatsen, valt onder spoed. Hiervoor wordt €5,- extra in rekening gebracht.

U dient zelf aan te geven indien er sprake is van eventuele allergieën, MirCupia is niet aansprakelijk voor gevolgen veroorzaakt door allergische reacties.

Bruidstaarten bestellen

MirCupia ontvangt uw taartbestelling zo ver mogelijk van te voren via het bestelsysteem op de site of via mircupia@hotmail.com. Minimaal zes weken voor de leverdatum van de bestelling. MirCupia zal aan de hand van uw gegevens een globale indicatie van de prijs opgeven. Daarna zal indien gewenst een afspraak bij u thuis volgen om de opdracht te bespreken. Hierna zal een definitieve offerte volgen. Indien een proeverij gewenst is kunnen we hiervoor een afspraak maken. Aan het intake gesprek zijn geen kosten verbonden, de kosten van een proeverij bedragen € 25,- . U krijgt een lijst toegestuurd met smaken waaruit u kunt kiezen, hier kiest u maximaal 4 vullingen uit en dit word gecombineerd met vanille biscuit tenzij u een andere smaak wenst. Een proeverij kan natuurlijk op locatie, de reiskosten hiervoor zijn hetzelfde als voor bezorging, Mocht u na de proeverij bij ons uw taart bestellen, zullen de kosten voor de proeverij (exclusief reiskosten) als korting worden verwerkt op de factuur voor uw bruidstaart.

Na het voldoen van de aanbetaling zal MirCupia u een factuur doen toekomen voor het restant van het bedrag.

De betaling van het restant dient uiterlijk op de in de factuur vermelde einddatum (14 dagen voor de leverdatum) te zijn bijgeschreven op rekening NL24KNAB0256948399 t.n.v. MirCupia te Etten-Leur onder vermelding van het offertenummer. Wanneer de leverdatum binnen 1 maand van de factuurdatum valt, dient de gehele factuur ineens te worden voldaan.

U dient zelf aan te geven indien er sprake is van eventuele allergieën, MirCupia is niet aansprakelijk voor gevolgen veroorzaakt door allergische reacties.

Uniek

Onze taarten zijn handwerk en daardoor is iedere taart uniek. Wij maken nooit tweemaal exact hetzelfde ontwerp. Een taart wordt niet exact nagemaakt van een foto van een andere taart decorateur. Een foto kan wel als richtlijn of inspiratie dienen zodat het idee kan worden benaderd. Vullingen e.d. komen natuurlijk wel vaker voor/in andere taarten.

Betalen

De betaling van geplaatste taarten, cupcakes, klein gebak of lekkernijen dienen meteen betaald te worden via ideal. Extra kosten die er bij komen bij de plaatsing van een product moeten achteraf worden betaald. U krijgt hiervan een factuur. Dit moet uiterlijk 2 weken voor levering betaald zijn. Indien de betaling niet tijdig op de rekening staat, worden de extra kosten definitief verwijderd en het product gewoon geleverd zoals hij in het winkelmandje is geplaatst. Heeft u wel betaald maar staat dit nog niet op de rekening, kan MirCupia vragen om een bewijs van betaling.

Binnen 4 tot 7 dagen een bestelling plaatsen, valt onder spoed. Hiervoor wordt €5,- extra in rekening gebracht.

Binnen 2 weken tot de bezorging annuleren resulteert in het vervallen van recht op restitutie. Bij bruidstaarten wordt in deze periode per taart bekeken en aangepast, afhankelijk van de hoeveelheid voorbereiding.

Voor bruidstaarten en bestellingen boven de 150 euro geldt een betalingstermijn van 21 dagen. Het volledige bedrag dient uiterlijk 14 dagen voor datum op rekening te staan.

MirCupia houdt zich het recht voor een bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren, dit wordt gecompenseerd door volledige teruggave van al betaalde gelden en zal u in dit geval helpen met zoeken naar een andere taartenmaker. U kiest zelf de vervanger uit en MirCupia is in geen geval aansprakelijk voor de gevolgen van overstap naar de vervanger.

Annulering van een bestelling

U wilt de bestelling annuleren?

Dit kan kosteloos tot 4 weken vóór levering. Bij annulering tot 2 weken voor de levering wordt 50% van het bedrag terug gestort. In alle gevallen brengt MirCupia wel administratie kosten in rekening. Bij annulering binnen 2 weken voor bestelling vervalt alle recht op terug gave.

MirCupiahoudt zich het recht voor een bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren, dit wordt gecompenseerd door volledige teruggave van al betaalde gelden en zal u in dit geval helpen met zoeken naar een andere taartenmaker. U kiest zelf de vervanger uit en MirCupia is in geen geval aansprakelijk voor de gevolgen van overstap naar de vervanger.

Vulling en houdbaarheid

Dit gedeelte bevat advies, maar kan op geen enkele manier tegen ons gebruikt worden. Zodra de taart door u opgehaald is of bij u bezorgd is, bent u verantwoordelijk voor de taart, hoe u hem bewaart, presenteert, verpakt, invriest, etc.

De taarten kunnen vullingen bevatten die in de koeling moeten dit wordt ten alle tijden aan u medegedeeld. De taarten worden vrijwel altijd afgewerkt met fondant en/of marsepein, dit kunt u zien als preservatie. Fondant en/of marsepein zorgt ervoor dat de taart binnenin langer vers en lekker blijft, bovendien minder snel uitdroogt. Over het algemeen zijn de taarten vanaf het moment dat ze hier gevuld worden, 3 dagen houdbaar, mits ze niet aangesneden worden en geen vulling als slagroom of bavarois bevatten.

Wilt u restanten invriezen, houdt u er dan rekening mee deze zo goed mogelijk luchtdicht te verpakken. Houd er ook rekening mee dat de taart mits goed verpakt, maximaal 3 maanden in de diepvries houdbaar is, langer bewaren is hoe dan ook u eigen keuze, dit beïnvloed de smaak en structuur sterk.

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Ophalen

Vanaf het moment dat u de bestelling ophaalt en deze zich buiten de deur bevindt, bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen. Alle garantie vervalt op het moment van de overdracht.

De taarten kunnen het beste plat vervoerd worden het liefst achterin de auto of plat op de vloer.

Als u later bent dan afgesproken, neem dan altijd contact op, anders kan het voorkomen dat we er dan niet meer zijn.

Bezorgen

Voor het bezorgen van een bestelling binnen Etten-Leur vragen wij een kilometervergoeding van 0,25 cent per kilometer.

Voor het bezorgen van bestellingen buiten Etten-Leur in een straal van 50 km geld ook een kilometervergoeding van 0,25 cent per kilometer en een vast bedrag van € 5,00 aan bezorgkosten. Dit komt overeen met de bezorgkosten van algemene bezorgers.

Bezorgservice is tot aan de deur, wij kunnen niet de bestelling in een flat naar boven brengen.

Voor de bezorgservice geldt het volgende:

Tenzij kan worden aangetoond dat de bezorger zich roekeloos heeft gedragen tijdens de bezorging, dragen wij nooit het risico van ontstane schade aan de bestelling.

Het bezorgen van onze taarten is op eigen risico, mochten wij door omstandigheden van het verkeer te laat komen kunnen wij hier helaas niet aan doen.

Klachten

Alle taarten worden met de grootste zorg bereid en gedecoreerd. Mocht u echter toch niet tevreden zijn, bewaart u dan een gedeelte van het geleverde product en meldt u klacht binnen 24 uur na levering aan MirCupia zodat wij uw klacht kunnen beoordelen en aan een passende oplossing kunnen werken. De klacht kunt u per email of telefonisch melden aan MirCupia, we komen er in de meeste gevallen wel samen aan uit.

Klachten die later dan 48 uur na ophalen/bezorgen worden ingediend kunnen niet meer in behandeling worden genomen.

MirCupia is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan de geleverde producten nadat deze zijn opgehaald of afgeleverd op de gewenste locatie.

Onvoorziene omstandigheden

MirCupia is een eenmanszaak en behoudt zich het recht voor om bij ziekte, letsel of zwaarwegende privé omstandigheden een bestelling te annuleren. MirCupia zal in een dergelijk geval haar uiterste best doen om een vervangende taartenmaker te vinden om de opdracht over te nemen.

Identiteit van de ondernemer

Naam ondernemer:     mircupia.nl

KVK:                          70461791

BTW nummer:          NL152151412B01

Vestigingsadres:          Hazeleger 41, 4874 KX, Etten-Leur

Telefoonnummer:      06-29825080

Bereikbaarheid:           Maandag t/m zaterdag : 9.00 – 17.00 uur

E-mailadres:                mircupia@hotmail.com

 

Namens MirCupia 

Laatste aanpassing juli 2018 (versie 3)